preskoči na sadržaj

Osnovna škola Mitnica

Login

       

       

           

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 2. 2. 2011.

Ukupno: 1088589
Ovaj mjesec: 4589
Ovaj tjedan: 754
Danas: 19
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Ponovno krećemo s projektom poticanja čitanja: "Čitamo mi, u obitelji svi"
Autor: Jelena Cvrković, 9. 12. 2014.

I treću godinu sudjeluju učenici i učiteljice 3.a, i 3.b razreda u Nacionalnom projektu poticanja čitanja: "Čitamo mi, u obitelji svi". Projekt je započeo 5. prosinca 2014. i traje do kraja svibnja 2015. godine. Prošlogodišnji uspjeh navedenog projekta i pohvale učenika, učiteljica i roditelja potaknuo nas je na ponovno sudjelovanje u poticanju čitanja.


"Brojna istraživanja dokazuju da su najbolji učenici iz obitelji u kkojima se mnogo čita i u kojima knjige predstavljaju vrijednost. Od razdoblja kad nauče čitati pa sve do puberteta najveću ulogu u razvoju djetetova odnosa prema čitanju imaju upravo roditelji, koji su njihovi najveći uzori. Djeca dobro osjećaju da li roditelji, kao najvažnije osobe u njihovu životu, misle od čitanju kao o važnoj, korisnoj i zabavnoj aktivnosti ili zaziru od njega.

Pozitivan stav prema čitanju i knjizi i primjer roditelja koji uživa u čitanju i vrednuje knjige kao nešto pozitivno, potiče dječji interes za čitanjem i knjigom.

Ovaj projekt istodobno promiče važnost školske knjižnice u odgoju i obrazovanju učenika, u izgradnji njegove osobnosti i estetskog užitka koji proizlazi iz čitanja." ( iz Knjige dojmova koja se ispunjava tijekom projekta).

 

Tijek projekta:

Svakoga će petka jedan učenik prema redoslijedu dogovoroenom unutar razreda, dobiti knjižnični ruksak s osam knjiga (knjige za djecu, knjige za odrasle, knjige za zajedničko čitanje djece i odraslih). Taj ruksak učenik drži u svojoj obitelji pet dana i vraća ga u srijedu. Tijekom tih pet dana, obitelj tog učenika odvaja svaki dan po 15-tak minuta za zajedničko čitanje ulomaka knjiga iz ruksaka (prelistati, čitati, razgovarati o pročitanom i zabaviti se uz knjigu), zatim upisati dojmove u KNJIGU DOJMOVA.

Nakon što učenik vrati ruksak u školu, učenik će u srijedu prvi sat izdvojiti 15-tak minuta i prezentirati kako je sa svojom obitelji sudjelovao i proveo navedeni projekt.

 

Vjerujemo da će boravak knjižničnog ruksaka u Vašoj obitelji biti ugodno iskustvo koje ćete dugo pamtiti i preporučiti za buduće generacije učenika i njihovih obitelji.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju